Mitt nyårslöfte


Jag brukar inte ge mig själv nyårslöften som jag ska försöka hålla under det kommande året. Om jag väl har gjort ett nyårslöfte har jag ändå bara glömt bort det någon gång under årets 365 dagar. Det här löftet ska bli ett livslångt löfte för mig, men jag tänkte börja med 2012:

Under 2012 ska jag lova mig själv att följa mina drömmar. Det är lätt att man tänker att man aldrig kommer att lyckas, att man inte duger, att det finns folk som är mycket bättre än sig själv och kanske släpper man sin dröm pga vad andra tycker. Men man får inte låta någon sabba ens drömmar och man får inte sluta tro på sig själv! Jag ska inte ge upp hoppet. Jag vill att mina drömmar ska bli sanna och därför måste jag kämpa för det. Mina drömmar är många och vägen till dem kanske blir krokig men så länge jag inte slutar tro på mig själv så kan jag faktiskt förverkliga dem. Ge aldrig upp hoppet.

Har ni några nyårslöften?

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Det var ett riktigt bra nyårslöfte! Drömmar är till för att göra verkliga :D

Tack fina du för gratulationen!

2012-01-02 @ 22:27:45
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Väldigt inspirerande text, och du har verkligen så himla rätt!

2012-01-03 @ 17:51:02
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: anna

Det var ett superbra löfte, kör nog på något sånt jag med :)

2012-01-04 @ 11:06:33
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0